Quantcast

Charlie Bewley wants a 3D birth scene for Breaking Dawn

In his typical obnoxious fashion, Charlie Bewley told E! Online that he wants a vivid 3D birth scene in Breaking Dawn.

How are they going to show the birth?
I think they should just go all the way and do it in 3D! The baby kind of like pops out and floats above the audience’s head. Everyone who goes to see the movie with a bunch of kids going, “What?!”

I just don’t think they’re going to go for that.
There will be blood going like this [tilts head back, opens mouth and slides fingers over his face].

Maybe that could be at like a midnight showing. But seriously, how are they going to show it?
I have no idea. [But] they have to keep it in there. It’s part of the book.

Read more here.
  • Rebecca13

    he looks like a vampire here! and without any makeup!

  • guest

    if they make any of BD in 3D im going to be so mad. Movies are doing that now just to get more money and BD will make enough without that, and it would just ruin the movies

  • Rodeodangerqueen

    LOL it just doesn't surprise me that this guy would say something so out there like that–he and Jamie Campbell Bower are so into that….LOL

  • LegHitchThis

    They always have a 2D version available if its in 3D. The last airbender was in 3D and I saw it in 2D. No big deal.

    If they made the Breaking dawn birth scene like that, it would be so gross.. but gross in a cool way! I cant wait to see how it turns out.

  • Lilcaylagirl

    who is he?

  • Oliviadees

    I kinda agree with him, but with out the 3D part,

  • teamKellmett777

    its Demitri from the Volturi

  • x_rosa_lie

    He annoys me… the obnoxious part made me laugh haha, it's like he says that so he'll get a reaction from people like Jamie Campbell-Bower did, except Jamie's actually funny.

  • Team_RobstenXX

    haha…would be kinda cool i suppose…gross though!!! I probably would see it in 3D but i would see it in 2D as well!! :)

  • Ortalismusicoh

    i think they should put the rated and more horrific scenes on a dvd edition for the people hu r old enough and then for the normal movie leave tht stuff !!

  • twilighter:)

    lol haha

  • lea_teamEdward/Robert

    i recon they should keep it in 2D there onli doing it in 3D cz ov kids n they think thati if they cut stuff out the mums of the kids cant complain they should make it like the book but more deatail coz they shouldnt make it more kiddi ish coz its not fair on the people who acctually like it in kids just watching it coz they got nothing else to watch………….. PLEASE DONT DO BREAKING DAWN IN 3D IT WIL BE S**T coz most people get head achs n dissy ness so save us all the trouble n do it in 2d n if u onli do the birth scene in 3d the whole film good be in 3d n no1 wants that alot ov us twiligth fans just want it in 2d like the rest and u cant make 1 in 3d an 3in 2d theres no point…………………………..team edward…………………………………….

  • Groovymaddy

    If they do ANYTHING in this movie in 3d i will refuse to see it because the last thing i think anybody wants is to see a TWILIGHT movie in 3D. That is just plain ridiculous.

  • Gyleches

    Haha, you gotta love Chawley!

  • Bearbugbubble

    Why???? The scene should be shot as it was written!!! If you'll let your kid read the book then you can't then turn around and say the visual is “gross” And for the record I am a mum and a fan. Keep it true to the book and pls pls don't make a 3D version

  • teylorjimece C.

    please do not put the movie in 3D..you're starting to use 3D effects way too much and people are gunna start getting tired of it..like just keep the movie regular..the audience will love it just as much.!

  • Bearbugbubble

    Why???? The scene should be shot as it was written!!! If you'll let your kid read the book then you can't then turn around and say the visual is “gross” And for the record I am a mum and a fan. Keep it true to the book and pls pls don't make a 3D version

  • teylorjimece C.

    please do not put the movie in 3D..you're starting to use 3D effects way too much and people are gunna start getting tired of it..like just keep the movie regular..the audience will love it just as much.!

Top Twilight Blogs