Quantcast

The Breaking Dawn Part 2 UK Release Date Has Been Announced!

The official Twilight UK Twitter announced today that the release date for Breaking Dawn Part 2 will be November 16, 2012. Congrats UK fans!

Source: @TwilightSaga_UK

  • twilight13

    yay!! :D

  • Lgrifiths06

    Thats rubbish another 12 months after the first part ? why so long i love the books and films but i think they are taking to long with it now.

  • TeamTaycobSoDealWithIt

    Yay, the Brits can see it the same day as the Americans! I don't even live in the UK, but YAY! Go equality for Twihards!

  • AdeleLovesJake

    nothig to get excted about its still a year after the first one, which is way to long, i thinks it just the producers/summit trying to make more money. the harry potter films were 6 months apart and even that was to long x

  • http://totally-twilight.twilight-vampire.com/forum Jen

    We knew this ages ago!! Give us some more pics instead of duff info.. How about the 2nd trailer?!?

  • Team Edward 4ever

    Haha! Good call! But, they haven't even finished filming Part 2!

  • TeamJasmett

    I am very happy because I live in England – but hey, there is a time difference, which makes it not Equality… lol. me and my american friends have already battled it out lol.

  • Alishia

    i hope they at least give us a finished trailer of part 2 straight after part 1 finishes!!!!

  • amzyangel92

    I CAN'T WAIT THAT LONG!!!!!!!!!!!!!! x

  • Dilemma

    I'm sorry but I'm gonna have to wait till part two is out to see part one. Not going to wait twelve months to see the other half of some thing. I am a fan but HP7 split annoyed me. I'll just read the books again. Are they waiting for another bunch of fans to pop out of the wood work?…

  • Laura86

    Hi, I've never written on here before but I thought I would as I have just come back from seeing Breaking Dawn. I have been the worst this year and waited until now to see it because I have been in Spain repping. Anyway that doesn't matter…..I have just seen Breaking Dawn and I really loved it…..its my favourite book and I was so excited to go and see it. I just needed an outlet just to say how wonderful I thought the film was and really liked the way this one was done.I loved Twilight and New Moon, I thought they were both really well filmed and done but Eclipse for me was missing something –  I dunno it felt for me that some parts of scenes weren't finished. Anyway I though Breaking Dawn was brilliant and Can't wait for the next and last installment. For me its fitting that its so long away only because its the last one and I don't really wanna end it yet. The best things are worth waiting for……….. bye for now x

  • Alex

    was a late starter with these films but they are brilliant and can not wait for nov 16th xxxxx

  • Steph Xx

    i love this book so much and i hope soon i will be in the making of these movies

  • ANONIFY101

    this is great my birthday is on 14th November and i can see this film 2 days later … can't wait, my friend wants to see bella she thinks she looks way cooler as a vamp.

  • AprilShowers

    WHAT DAY? mon tue wed thur fri sat sun??

Top Twilight Blogs