Better quality images of Soairse Ronan and Max Irons in ‘The Host’

People has released some great images of Soairse Ronan and Max Irons from The Host! I love both of these actors and it’s fun seeing this film, based on Stephenie Meyer’s novel, come together!

  • Rae3rae3

    Icant wait for this movie to come out. Awesome book.

  • Sara S

    I was hoping they would make a movie of this book. I really liked the book.

  • Alice Is Team Edward X x x

    YAY  YAY  YAY  YAY  YAY – Can't wait. I LOVE this story! It is fantastic :D x

  • Emily_head_93

    ohh wow.. ihad no idea they were making this!

  • ShortyMcLovin(;

    I think Liam Hemsworth should play Jared. I think he would be perfect for the part. 

  • Yolli

    yes!!!!!! I was just talking to my friend about this book and was hoping it was going to be a movie!!!!!!!!

  • Tinkerbell0751

    i cant wait this book was great !!!! hope the movie is just as good :)

  • jakenlukesmom

    He's too busy with The Hunger Games trilogy.

  • ShortyMcLovin

    True. But i still think he would have been good.

  • Theevilashleyness

    I am excited about this movie. I am really happy about who they have picked for Melanie I love that actress and I think she will do fantastic. In other news, I will need to reread this book before the movie comes out because I have been through a lot medically since I read it so my memory is a but fuzzy on the details of the story line.

  • http://twitter.com/LeslieKim96 Leslie Kim

    I was really looking forward to Ian Somerhaulder (he was rumored to have a roll in this movie) but still, I'm really looking forward to the movie – the book was great!

  • geturfacts101

    I cant believe they made this a movie i am in love with this book. I am soooo excited

  • TSA

    Very anxious and excited for this movie, I LOVED the book and confess that I was a bit sceptical about them actually making the movie, so was very happy when I read that they had started filming.

  • Michelle cawthorne

    i been saying for years this shud be made into a film it is a riveting read am in process of re reading it as we speak yay cant wait for it to come out xxxxxx

  • Leftsidegothchick

    yayayayayayayayayaayayyayayaayayayayay!!!! tooooo super excited!!!! i read the book a couple years ago and have been hoping and praying that they would make a movie!!!!!!! i cant wait to see it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bellarosalie

    I just finished reading the book for the first time last night and love it, i'm thrilled that its a movie now too. Bring on March 2013!!!! 

  • ElleC

    WHOAAA. I had NO idea they were making this into a movie! That is awesome! I liked this book a lot better than the Twilight books. Much better sci-fi type book. Cool! 

  • Qaisqandahari

    OMG the girl is so ugly but the boy hmmm so hot

  • Berna-werner

    i really like stephanie's books, but the end has always been kinda.. disappointing.
    anyway, cannot wait to see it <3

  • Samarndt15

    He tried out but they didn't cast him

  • ECL

    holy crap!! yay! i'd been hearing about this maybe being made into a movie for what seems like forever! soo glad they finally got off their butt and did it! i love soairse for this role. she's a great actress and will do a fantastic job.

  • Sharichipman

    yay reading it now, and loving it………….

  • Dogluver21296

    YAYAYAYAYAYAY :D DDDDDDDDDDDDDDDD i cant wait til 2moro to see the trailer OMFEEEEE!!!!!!!!!!! and monday OH MY EDWARD! *___* Mel!!! i cant wait to see Soairse as Mel and i wanna see Jamie :) )))

  • Kayln32

    he makes a better Vampire anyways!

  • Miktunes

    I disagree. he's too clean-cut and too famous. This movie calls for someone more ragged

  • Dzmami

    Can't wait for this to come out! Have read this book a million times and I might even read it tonight… Favorite character is IAN!!!!

  • Ainaralovesblue

    Anyone know if a book 2 is coming out. Been waiting for forever

  • TSA

    It would have been awesome to have Ian (Actor) playing Ian (Character).

  • Which You

    Waka Waka….that's really awesome

  • Theloveihave

    They should've cast someone better looking as Jared.

  • Goodsophia782

    i like twilight,its so beautiful

  • nayaa

    i an somerhalder would be good to play ian or his brother, cant remember the names well havent read it in a year hah

Top Twilight Blogs